domingo, julho 17, 2005

Feeling Good!...

Domingo.
Oito da manhã.
Porta da Varanda aberta para deixar entrar o fresco.
Plantas regadas.
Cachorro deitado aos meus pés.
A cidade silenciosa...
... You know how I feel

Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Breeze driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Fish in the sea
You know how I feel
River running free
You know how I feel
Blossom on the tree
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Dragonfly out in the sun
you know what I mean,
don't you know
Butterflies all havin' fun
you know what I mean
Sleep in peace when day is done
That's what I mean
And this old world is a new world
And a bold world
For me

Stars when you shine
You know how I feel
Scent of the pine
You know how I feel
Oh freedom is mine
And I know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Na voz do Michael Bublé (CD It's Time)
Na voz de Nina Simone (Banda Sonora Six Feet Under - Everything Ends)



2 comentários:

astianax disse...

A Nina Simone é perfeitamente divinal! E o Michael Bublé é taaaaão querido! Sim, e também canta bem.

Draco disse...

É difícil escolher por uma das versões... ela mais pura e exótica, ele mais másculo... um tema fantástico e que me dá uma sensação positiva e energética!
Preciso de musicas assim para sobreviver!